Ειδική αγωγή

2017-06-14 13:05

ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΕΤΟΙΜΟ ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ?

Είναι το παιδί έτοιμο για το Δημοτικό Σχολείο; «Ένα σημαντικό ποσοστό του μαθητικού πληθυσμού, το οποίο κυμαίνεται από 10 έως 20%, δυσκολεύεται να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις του σχολείου.», όπως αναφέρει το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο. Η αγωνία σχετικά με τη δυσκολία αυτή διογκώνεται στους...

—————

2014-04-24 19:58

Ψυχοκινητική Αγωγή και Ψυχοκινητική Θεραπεία στο Εργαστήρι Ψυχοκινητικής

Η ψυχοκινητική εξέλιξη ενός ανθρώπου αναφέρεται σε όλες εκείνες τις δεξιότητες που αποκτά από τη βρεφική ηλικία κι έπειτα, στο σωματικό / κινητικό, στο γνωστικό / αντιληπτικό και στο συναισθηματικό / κοινωνικό τομέα. Όλοι οι παραπάνω τομείς αναπτύσσονται παράλληλα και ο ένας επηρεάζει τον άλλον....

—————

2014-04-09 17:01

Η αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πολυμέσων Εκπαίδευσης (ΤΠΕ) σε παιδιά με αυτισμό και ελλειμματική προσοχή

  Η θεαματική ανάπτυξη της τεχνολογίας, καθώς και η σταδιακή ένταξή της στο χώρο της εκπαίδευσης, ώθησαν πολλούς επιστήμονες να ερευνήσουν κατά πόσο η αξιοποίηση των ΤΠΕ, θα μπορούσε να φανεί ωφέλιμη και σε άτομα με ειδικές μαθησιακές ανάγκες, όπως παιδιά με αυτιστική διαταραχή, σύνδρομο...

—————

2014-04-07 20:09

Θεραπευτική Κολύμβηση και Άσκηση στο Νερό σε άτομα με Αυτισμό

    Η φυσική δραστηριότητα λαμβάνει σημαντικό ρόλο στη διαμόρφωση ενός υγιούς προφίλ του πληθυσμού (US Department of Health and Human Services, 1996), όμως σύμφωνα με τον Pan (2006; 2008) τα άτομα με αυτισμό είναι λιγότερο δραστήρια κινητικά σε συγκριτικά με τον τυπικό πληθυσμό. Έτσι,...

—————

2014-04-02 09:53

H μέθοδος Institute of Neuro-Physiological Psychology (INPP)

    Η μέθοδος ΙΝΡΡ (Institute of Neuro-Physiological Psychology) εστιάζει στην ανίχνευση και αποκατάταση των συμπτωμάτων της Νευρο-αναπτυξιακής καθυστέρησης. Απευθύνεται σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες και σε άτομα με προβλήματα συμπεριφοράς και συναισθηματικές...

—————